torek, 1. oktober 2013

Metamorfoza

Jednog dana se grad probudio kao buba.
Gde su ove zgrade? Jutros, kada sam autobusom prelazila preko mosta još su stajale, stare, pomalo urušene, ali nezamenjive u krajoliku. Za nekoliko sati nestale su sa lica zemlje, sa obale reke, kao da nikada nisu ni bile tu. Sa njima su nestale sve priče, slike, sadašnji i nekadašnji stanovnici.
Otišle su tako iznenada, da mi ta promena potpuno kvari pogled na grad. I neće više biti isti.
U autobusu,  vozeći se kući, pomno posmatram predeo. Pokušavam da se setim kako je sve to izgledalo u godinama kada sam ovuda svako jutro išla u školu, Iznenada shvatim da se mnogo toga promenilo. Promenile su se ulice, promenile su se kuće, čak su i ljudi neki sasvim drugi. I autobusi su drugi. Samo sam ja ona prva. Ili možda nisam više....

Ni komentarjev:

Objavite komentar